lite om mig nu

det var ju nu ett tag sen jag skrev sisst men nu har jag tagit licens och jag ahr tävlat en gång för första gången.
jag tävlade lördag den 15 maj .
det var det roligaste jag fan gjort i mitt liv jag trodde seriöst att jag skulle dö jag avr så nervös och spänd  men jag körde ändå ganska bra förutom att jag blev diskad och så men det var första gången så jag e nöjd men snart blir det nog tävling igen så då hoppas jag alla kommer och tittar och får mig att  komma bland de 4 bästa för det är mitt mål :D

jag jobbar fortfarande på solvalla travskola jag är nere där drygt 3 dagar i veckan och jobbar eller går kurs själv för jag går ju tävlingsgruppen och där lär vi och att köra häst änu bättre och det är mer tävlingsinriktat och mycket prat om tävling och så det är mycket kul ja det är lite nytt om vad jag gör sen sist så men e det något jag glömt så säg till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback