Igår

hej alla
Igår va jag nere på solvalla trots att jag ahr halsfluss och är sjuk :( men vad gör man inte för sina små barn i vi i travskolan vi måste ju träna. för er som inte vet vad vi i travskolan är så är det som vi i 5an som gick på tv förut fast detta är med tema häst.
och vi ska snart åka till rätvik och tävla och då måste vi träna så alla kan allt som man ska kunna så det kommer att gå bra för ja vi ska ju vinna ;)
och alla var så duktiga i går dom lärde sig nog lite i går vi gick igen om hur mycket vattendet ska komma i en vatten kopp på en minut och ja sen lärde dom sig att knyta en säker knut...

jag kan ju säga det avr jobbigt jag avr nera på solvalla i 2 timmar och det var riktigt jobbig eftersom jag var sjuk men ja i dag e jag hemma och villar igentligen skulle jag vara på solvalla i dag med för att köra häst men så blir det inte :(

hoppas alla andra mår bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback