familjedag på solvalla

Hej allesammans nu tänkte jag börja skriva lite då och då när jag får tid så ni får följa mitt jobb och liknande :D

i dag var det familjedag på solvalla och så var travskolan öppen för öppethus och sen hadde vi en hoppborg och ponny körning så det var riktigt skönt solen sken ju och allt var bra så man ska inte klaga.
nu börjar trottsallt kl bli mycket och jag ska upp tidigt i morgon ska jobba så nu ska jag dra så får vi se om jag orkar skriva något i morgon :D förmodligen kommer det ett inlägg :D

men ni sm är trogna läsare och kollar in spridvidare budskapet om dena blogg jag svarar på frågor och så så att det blir läsare :D
ha det bra nu sov gott alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback