elitloppet

jag var på elitloppet i går och sen jobbade jag ju också :)
jag hadde stallet i går från 8-6 det var en härlig dag och sole sken och alla var glada.
sag startade dagen med att komma till stallet vid halv 8 för det är skönt att vara i tid sen efter det så mata jag alla hästarna och louise var där med för hon skulle jobba med mig sen skulle vi mata några hästar som inte vara våra häller men det behövde vi inte gör för dom som ägde hästarna fixade det själv :S det var lite knasigt ;)
sen vid drygt 8 började vi mocka boxarna och då kom amanda med och hjälpte till sen höllvi på ett tag och vi var klara vid typ 10 med mockningen då gick vi bort till tältbyn där vi stod och gjorde information om travskolan det var några st som tyckde det lät intresant så det var kul:) men sen vid 2 gick vi och åt lunch alla 3 så det var en fin förmidag eftermidagen var det att kolla på en massa lopp och då stod vi med elin w, elin v och elin n och bella och klara och några till det var kul och vädret var ju härligt också så i dag när jag vaknade var jag röd i hela ansiktet :=
det var dagen på elitloppet det kom lite mer än 30 000 till solvalla :)

hoppas alla har en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback