kalas + kompis vecka

hej i går jobbade jag på valla med ett kalas det var ganska segt fick sitta i en rockard eller hur det stavas och det är en vagn med stor sits och jag satt i den och hjälpte barnen som körde så fick åka runt i en bana många gånger varje barn skulle köra varje häst 4 gånger och sen + en sista gång så man var rett trött sen :P ahha
och i dag jobbade jag bara för att det skulle vara många kompisar och sånt med :P för att vi hadde kompis vecka och jag tror att varje barns som kom hadde med sig en kompis i allafal så det var ju kul och kompisaran verkade tycka det var kul dom fick ju testa tt köra häst och lite så :) det var kul att jobba började 09:45 och sluta 17:45 ungefär :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback