jul

hej hej alla mina trogna läsare
ja jag jobbade på julafton nere på solvalla det var ganska kul vist jobbigt att gå upp kl 8 men jaa kul att får pemgar och sen få vara med dom underbara djuren.
jag började kl 8 med att ge hästarna mat och så och sen mocka jag och sen mata dom och gick ut med alla hästarna och så och tog det ganska lugnt gick där ifrån kl typ 5 eller något så.

i dag dagen efter jul 25/12 så jobbade jag med och det var roligare i dag kunde ta det jätte lugnt gjorde samma sak som i går fast i dag så satt jag också och kolla på tv i stallet med min syster och somnade typ 20 min haha :P
sen så gav jag dom kvällsmaten kl 6 typ och självklart va min lillasyster amanda med min nere båda dagarna och hjälpte mig :) och hon ska nog hjälpa mig dom andra dagarna också ska jobba 30onde 2 och 10onde :) och någon av dom dagarna så ska min tjej följa med mig ner och jobba också det kommer bli kul hoppas ni fortsätter läsa min blogg nu  fast att det är ganska tunt med inlägg nu men jag lovar att nästa år så kommer det komma upp många inlägg:)
och föresten mängder med bilder jag ska ju jobba på söndagar med typ klara elin nordqvist och någon mer :P haha tror elin heter så ;) puss och hej vi hörs nu ska jag spela sitter på zkillz internetkaffe ska natt gibba;)

Kommentarer
Postat av: Elin

duktigt! rättstavat och allt! (;

2009-12-25 @ 23:47:52
URL: http://theycallitlife.blogg.se/
Postat av: Klara

HAHA ELIN DÅ!



Tyvärr ska jag inte jobba med er på söndagarna!



2009-12-28 @ 14:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback