info om veckan framlver

i morgon har jag uppkörning för licensen så alla måste komma och kolla kl typ halv 6 komer det att börja och då kör vi 3 provstarter och sen en riktig start och sen är vi klara men det tar lite tid och jag är lite nervös sen på onsdag är det lucia tå på solvalla mellan lopp 4 och 5 tror jag det var så då kan ju alla komma ner och kolla när travskolan har luciatåg.
fredag tror jag det var öppethus och då ska vi pynta lite så det blir julstämning i stallet och det är mellan 5-7 typ så då kan ni ju komma ner och hjälpa till eller donera lite jul pynt så det blir en trevlig jul även för hästarna vi kan ju inte bara tänka på oss själva :)
nu ska jag gå ha det så bra puss och hej lever pastej:D


PS det kommer bilder i morgon på när jag och felicia klara mfl kör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback